PPC Fundamentals and Optimization
Թվային գովազդների ու օպտիմալացման պրակտիկ դասընթաց
- հոկտեմբերի 8
- 2 ամիս
- 16 դաս
- օնլայն
- 109.500 ՀՀ դր/ամսական
«PPC Fundamentals and Optimization» թվային գովազդների պրակտիկ դասընթացը քո տոմսն է դեպի թվային գովազդների անծայրածիր աշխարհ։
Ի՞ՆՉ ԿՏԱ ՔԵԶ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ
Գիտելիքի մակարդակում մեր ուսանողները դասընթացի ավարտին կտիրապետեն՝
• PPC գովազդների հիմնական առանձնահատկություններին՝ ներառյալ Google Ads, Meta Ads,
• գովազդային արշավների տարբեր տեսակներին (search, display, video, shopping)։
Հմտությունների մակարդակում մեր ուսանողները դասընթացի ավարտին կկարողանան՝
• ստեղծել և կառավարել Google Ads և Meta Ads Manager հաշիվներ,
• ստեղծել և օպտիմալացնել գովազդային արշավներ՝ բարելավելով արդյունքները,
• ազատորեն օգտվել Google Analytics-ից՝ գովազդային արշավների արդյունքներին հետևելու և վերջիններս հետազոտելու համար։
Պրակտիկայի մակարդակում մեր ուսանողները դասընթացի ավարտին կունենան՝
• բանալի բառերի (keywords) հետազոտության և լսարանի թիրախավորման (targeting)-ի փորձ,
• գովազդային արշավներին հետևելու և մոնիթորինգի իրականացման կարգավորումներ ստեղծելու, տվյալների վերլուծության և տվյալների վրա հիմնված որոշումներ կայացնելու կարողություն,
• գովազդների կառավարման և գովազդային բյուջեի օպտիմալացման համար լավագույն մոտեցումները կիրառելու հնարավորություն։
- Մեկնարկ` հոկտեմբերի 8
- Տևողություն` 2 ամիս
- Արժեք` 109.500 ՀՀ դրամ/ամսական
- Ֆորմատ` օնլայն
- Թրեյներ` Դավիթ Արշակյան
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
1. Դասընթացի ներկայացում, ի՞նչ է PPC-ն, ռազմավարություններ
2. Google Ads հաշիվ, կարևոր հաշվետվություններ
3. Որոնողական (search) արշավների ստեղծում, պրակտիկա
4. Որոնողական (search) արշավների ստեղծում, պրակտիկա
5. Display, Video, Apps տեսակի գովազդներ, պրակտիկա
6. Shopping և PMax, պրակտիկա
7. Meta Ads Manager, պրակտիկա
8. Թեմաների ամփոփում
9. Google Analytics հաշիվ, կարևոր հաշվետվություններ
10. Google Tag Manager հաշիվ, tracking-ի տեղադրում
11. Որոնողական արշավների օպտիմալացում, պրակտիկա
12. Որոնողական արշավների օպտիմալացում, պրակտիկա
13. Օպտիմալացման ռազմավարություններ (Google), պրակտիկա
14. Օպտիմալացման ռազմավարություններ (Meta), պրակտիկա
15. Պրակտիկայի օր
16. ԱԲ կիրառությունը գովազդներում, դասերի ամփոփում
ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԹՐԵՅՆԵՐ
• Ավելի քան 10 տարվա փորձ Մարքեթինգի և Գովազդի ոլորտում,
• Տարեկան $5 միլիոնից ավելի գովազդային բյուջեի կառավարում,
• Հարուստ փորձ ԱՄՆ-ի և Եվրոպայի շուկաներում,
• Հագեցած փորձ PPC մասնագետների պատրաստման գործում։